Opieramy się na najnowszej światowej wiedzy z zakresu brandingu. Czerpiemy ją od profesjonalistów, ludzi z doświadczeniem, którzy - publikując swoje przemyślenia - tworzą nową dziedzinę wiedzy - BRANDING. Definiują jego reguły, zastosowanie których pozwala osiągnąć rynkowy sukces.


"To achieve strong and successful positions in the market companies (...) need a Corporate Religion. I use the word religion because it means binding together in a belief. I don't think it's possible to have any meaningful vision of the future without believing in something. Believing in yourself, believing in your dreams" (Jesper Kunde)

"Dziś w brandingu najciekawsze jest to, że wydaje się on nie do powstrzymania, czegokolwiek by dotyczył. Marki - w biznesie, sztuce, działalności dobroczynnej czy też w sporcie - stały sie fenomenem społecznym i kulturowym o zupełnie nadzwyczajnej sile władzy" (Wally Olins)

"Marki doskonale pasują do ery łatwo wpadających w ucho sloganów i globalnej wioski. Wiele mówią podobnie myślącym ludziom na całym świecie, a wszystko za pomocą jednego zaledwie symbolu" (Wally Olins)

"Opracowanie logo dla marki powinno się odbywać w sposób raczej strategiczny, niż taktyczny. Innymi słowy, wizja tego, czym marka ma się stać w przyszłości, powinna być siłą napędową koncepcji dotyczących istoty marki, które następnie powinny zostać wykorzystane jako podstawa działania projektantów. Kolor, czy rodzaj czcionki należy dobierać na podstawie tego, w jaki sposób będą one pomocne marce w jej dążeniudo sukcesu" (prof. Leslie de Chernatony)